زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت

زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت
رویــــــــای وصـــــــــــــال انگیـــــــــــــــــــــــــــــز 
نويسندگان
آخرين مطالب

او در گفتگو با وب سایت کانچاینا که بخش ورزشی روزنامه لاناسیون است در مورد جایزه افتخاری فیفا به پله گفت:« می خواهم که یک چیز را بدانید: اولین توپ طلای افتخاری به من داده شده است. پله دومین نفری بود که این جایزه را گرفت. اولین جایزه افتخاری فوتبال در سال 1995 در پاریس به من اهدا شد (تا قبل از آن تاریخ، توپ طلا به بازیکنان غیر اروپایی اهدا نمی شد). پله یک بار دیگر دوم شد. او به دوم شدن عادت دارد. او بعد از آیرتون سنا دوم شد. وقتی برزیلی ها قرار بود بهترین ورزشکار تاریخ برزیل را انتخاب کنند، او بعد از سنا دوم شد و در دریافت جایزه افتخاری فوتبال هم بعد از من، نفر دومی بود که این جایزه را گرفت.»

پله اخیرا در دوبی بود و در صحبتهایی اعلام کرده بودمارادونا: پله به دوم شدن عادت دارد؛اولین جایزه افتخاری فیفا را من گرفته بودم که مشکلی با دیدار با مارادونا ندارد.مارادونا دراین باره گفت:« من اینجوری راحت ترم. پله در فیفا زندگی می کند و من در دوبی.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ورزشی,
[ جمعه 4 بهمن 1392 ] [ 15:45 ] [ maj7 ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 28276
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1